Afspraken

  • Bibi's Natura Salon hanteert een maximale behandeltijd van 90 minuten per klant. Mocht het zo zijn dat meerdere behandelingen gewenst zijn die de maximale behandeltijd overschrijden. Dan wordt hiervoor een nieuwe afspraak gemaakt.
  • Contact voor afspraken en/of vragen wordt gedaan via email, whatsapp of telefonisch.
  • De klant moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk doch, minstens 24 uur voorafgaande afspraak aan Bibi’s Natura Salon melden. Indien de klant deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Bibi’s Natura Salon 50% voor de afgesproken behandeling aan de klant berekenen.
  • Indien de afspraak door ziekte wordt geannuleerd stelt Bibi’s Natura Salon hier geen kostenvergoeding voor.
  • Indien de klant meer dan 5 minuten maar minder dan 15 minuten later is dan de afgesproken tijd in de praktijk komt mag de schoonheidssalon de verloren tijd inkorten op de behandeling en het gehele bedrag berekenen.
  • Bij meer dan 15 minuten later dan de afgesproken tijd in de praktijk aankomen mag Bibi’s Natura Salon de afspraak annuleren en het gehele afgesproken bedrag berekenen.
  • De praktijk moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk doch uiterlijk 48 uur voorafgaande aan de klant melden.

 

Producten en behandelingen

  • Bibi’s Natura Salon stelt zich niet verantwoordelijk bij allergische reacties na de behandeling die niet van te voren vermeld waren.
  • Mocht er een allergische reactie optreden na een behandeling dient de klant dit zo snel mogelijk contact op te nemen met Bibi's Natura Salon.
  • Producten kunnen via de pakketpost verstuurd worden hier geldt vanaf €50,- gratis verzending.
  • Voor het ophalen van een bestelling dient van te voren een afspraak gemaakt te worden binnen de openingstijden van de salon. Zie openingstijden
  • Als producten niet bevallen mogen deze geruild worden mits verzoek ingediend wordt binnen 14 dagen na aankoop van het product. Neem hierover contact op.

 

 

Cadeaubonnen

  • Cadeaubonnen kunnen worden besteld via de webshop. Zie verzend en levering
  • Voor het ophalen van een cadeaubon moet er van te voren een afspraak gemaakt worden binnen de openingstijden. Zie openingstijden
  • Cadeaubonnen zijn 1 jaar geldig na datum van afgifte. De datum van afgifte wordt altijd vermeld op de bon zelf.

 

 

Betaling

  • In de salon wordt er direct betaald na de afspraak via pin of contant. 
  • Overboeking of een tikkie wordt niet geaccepteerd. 
  • Na de betaling wordt er geen bon gemaakt. Er kan wel een factuur toegestuurd worden via de mail.



Persoonlijke gegevens klant

  • Zie privacy statement 
  • De gegevens die we hebben zijn alleen bestemd voor noodgevallen of contact. 
  • Bij het afgeven van uw telefoonnummer/e-mailadres stemt u akkoord om gebeld/gemaild te mogen worden voor klant tevredenheidsonderzoeken.




Klachten

  • Wanneer je een dienst afneemt of klant bent van Bibi's Natura Salon is het verplicht om klachten over facturen en/of de geleverde diensten, producten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na het ontstaan van de klacht schriftelijk en gemotiveerd kenbaar te maken aan Bibi´s Natura Salon, door een e-mail te versturen naar bibisnaturasalon@gmail.com.
  • Indien van een gebrek later melding wordt gemaakt dan komt de klant geen absoluut recht meer toe op herstel, vervanging of schadeloosstelling.
  • Bibi’s Natura Salon streeft ernaar binnen een werkdag een melding van ontvangst van de klacht te versturen en de klacht binnen een week inhoudelijk te behandelen.
  • Het indienen van een klacht schort de betalingsverplichting niet op.